Rowenta X-Pert 6.60 RH6877 Steelstofzuiger grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Pert 6.60 RH6877 Steelstofzuiger grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

TimyboyB 08-03-2022

Makkelijk om even snel te pakken

Snel inzetbare stofzuiger die niet te zwaar is. Neemt makkelijk licht vuil mee en met de turbo stand ook wat zwaarder vuil. Hij heeft handige hulpstukken met afneembare accu en muurbeugel. Onze vuilcontainer zit vaak geblokkeerd. verder prima machine.

Pluspunten

• Licht
  • Stil

Minpunten

• Voelt goedkoop aan
  • Opent moeilijk

ebikker 28-02-2022

Degelijke steelstofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu een tijdje in huis en had daarvoor een Dyson. Ik kende dus al wel de voordelen van een steelstofzuiger, maar moest toch even wennen aan een ander merk. Het design van deze Rowenta is wel mooi en ook is er wel nagedacht over praktische zaken. Zo kun je hem staand neerzetten (als je even wat aan de kant moet zetten bijv). Ook is het verwisselen van 'tools' heel handig en zitten er ook aardig wat accessoires bij. De zuigkracht is wat mij betreft prima, maar vind de wendbaarheid van de zuigmond wat stroef (tov wat ik gewend was). Al met al is dit een prima stofzuiger voor een eerlijke prijs.

• zuigkracht

Minpunten

• zuigmond draait niet altijd lekker

Michael 21-02-2022

Slecht ontwerp, goedkoop plastic

Ik mocht hem een aantal weken testen van The Insiders,
heb hem nu al enige tijd in bezit, qua wendbaarheid en gebruiksgemak niet veel problemen mee, lamp op de zuigmond is erg fijn.
Accu gaat redelijk lang mee, zuigkracht (zeker met de turbo) voldoende...

Wat alleen niet fijn is, de opvangbak is erg slecht ontworpen, deze is erg lastig los te krijgen en van erg goedkoop plastic gemaakt, je moet met een platte schroevendraaier er tussen om hem los te krijgen...

voor dit geld, zeker niet aan te bevelen.

Heel jammer want de rest is redelijk in orde, maar ik ga dan liever toch voor een (oudere versie) Dyson

Pluspunten

• Zuigkracht
  • flexibel
  • accu tijd voldoende
  • lamp op zuigmond

Minpunten

• Ontwerp opvangbak

elke 20-02-2022

Handig

Fijne stofzuiger snel in gebruik.
Helaas wel lastig leeg te maken en snel vol.

Pluspunten

• Handig
  • Snel
  • Zuigt goed

Minpunten

• Lastig leegmaken
  • Snel vol

Anton 11-02-2022

Prima stofzuiger voor erbij

Deze steelstofzuiger ziet er modern en strak uit. Binnen enkele minuten is hij gemonteerd en klaar om te gaan. De handige ledverlichting aan de voorkant is een pluspunt.

Dit is onze eerste ervaring met een steelstofzuiger. Hiervoor hebben wij alleen ervaring gehad met snoeren.
De mobiliteit die je krijgt is geweldig. Hierdoor pak je ook snel even de stofzuiger als dat nodig is en stofzuigen we dus eigenlijk veel meer dan voorheen. Je bent ook zo klaar. Even pakken, aanzetten op de plek waar het nodig is en terug in de kast. Het gemak is enorm en dat vinden we onbewust wel erg fijn.

De hulpstukken die erbij zitten werken prima en verwisselen van hulpstukken is zo gepiept.

De zuigkracht is minder dan we gewend zijn van onze stofzuiger met snoer echter is die ook appels met peren vergelijken. Vooralsnog gebruiken we de stofzuiger als extra voor de bovenverdiepingen. Dit omdat we met een gezin met 4 kinderen, die rustig hagelslag door het hele huis weten te strooien tijdens bijv. de lunch, meer zuigkracht nodig hebben.

• Ledverlichting
  • Borstel eenvoudig te verwijderen

Minpunten

• Zuigkracht

Olie 07-02-2022

Prima steelstofzuiger , handig en snel. De accu doet lang genoeg mee. Maar weinig opties, 'een snelheid ( met turbo), led verlichting voor de sier, niet super krachtig.

Pluspunten

• Licht
  • Snel

Minpunten

• Niet krachtig

m**************@h********** 06-02-2022

Super handig, maar wel vervelend geluid

Een prima steelstofzuiger. Zeer handig als aanvulling of zelfs vervanging van normale stofzuiger. Je pakt m er makkelijk even bij. Zuigt goed en accu gaat lang mee. Evt kun je nog een tweede accu er bij kopen. Het lampje op de zuigmond is erg handig. Minder fijn is het geluid, dat is soms wat irritant hoog. Niet te hoge prijs, dus ook niet helemaal te vergelijken met bijvoorbeeld een Dyson.

Pluspunten

• Resultaat
  • losse accu
  • opzetstukken
  • lampje op voorzijde

Minpunten

• geluid

marco 02-02-2022

maar tot nu toe valt ie tegen.
lampjes die erop zitten heb je overdag niks aan
voor de trap en de auto is ie wel handig
opvangbak voor het vuil vind erg klein.

Pluspunten

• voor de auto
  • voor de trap

Minpunten

• te klein opvang bak voor vuil

Debbie Kijf 01-02-2022

Wendbare stofzuiger

De stofzuiger bevalt goed! Hij is heel wendbaar, licht en heeft een redelijk goede zuigkracht. Het lichtje is ook heel handig.
We hebben een baby van 1 en die knoeit nogal met koekjes e.d. en met deze stofzuiger is het zo weer schoon. Je pakt hem toch veel makkelijker dan een normale stofzuiger..
Het is geen vervanging voor een normale stofzuiger, maar wel een goede aanvulling.. Zeker voor slaapkamers en kleine klusjes.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Wendbaar
  • Hij kan blijven staan

Minpunten

• Accuduur

Khoa 31-01-2022

Sterke Stofzuiger voor de juiste prijs

Deze stofzuiger is krachtiger dan ik had verwacht. Door zijn lichte gewicht is hij heel makkelijk en snel in z’n gebruik. Het is fijn om even snel de stofzuiger te kunnen pakken zonder dat je loopt te hannesen met draden en zo’n groot apparaat. Ideaal is ledlicht op de mond, waardoor je precies ziet waar nog wat stof of vuiligheid ligt. Eenmaal klaar leeg je het stofbakje gemakkelijk en berg je hem weer op. Fijn dat het apparaat niet zoveel ruimte in beslag neemt, omdat hem aan de muur kan hangen met het standaard.

Al met een fijn apparaat vergeleken met een ouderwetse stofzuiger. krachtig, licht gewicht, draadloos en geen stofzuigerzakken meer.

minpunt
- het afvalbakje zit soms vast
- Heel erg plastic

pluspunt
- LED verlichting
- Steker zuigkrijcht
- Erg licht

Pluspunten

• licht
  • zuigkracht
  • LED verlichting
  • Goede accessoires

Minpunten

• palstic
  • afvalbakje zit soms vast

b******@h********** 31-01-2022

Prima Steelstofzuiger

Dat is een prima steelstofzuiger. Hij vervangt niet mijn gewoon stofzuiger maar is een goede aanvuling. De accu doet lang mee, hij is niet zwaar en heeft veel accessoires. Hij heeft een turbo knop dat jij moet vast houden ( ik zou beter vinden alsl de knop blijft vast in turbo mode i.p.v. altijd hard drukken) . Helaas heeft hij geen lage '' mode'' voor gevoelig'' tapijt of zo.
Ik beveel wel die aan

Pluspunten

• licht
  • accu duur

Minpunten

• turbo knop moet vast gehouden worden
  • geen insteling

m********@h********** 31-01-2022

Licht en fijn in gebruik

Mooi design en handig in gebruik. Ik heb veel moeite moeten doen om de opvangbak te openen. Uiteindelijk is het wel gelukt. Alles was duidelijk, had geen gebruiksaanwijzing nodig. Het is heel handig dat je het staand kan houden. Zuigmond heeft verlichting, vind wel mooi. Het is fijn dat er veel accessoires zijn, daar ga ik nog zeker gebruik van maken. Ook mijn auto schoongemaakt, intensief kan je het niet schoonmaken, maar was wel voldoende. Fijn dat hij geen snoer heeft, vooral voor de trap is die erg handig. Na elke keer stofzuigen leeg ik de opvangbak, anders zuigt die minder goed. Ik raad het wel aan , vooral voor mensen die verdiepingen heeft in huis. Het shouwen van grote stofzuiger is verleden tijd bij mij.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Verlichting in de zuigmond
  • Licht en fijn in gebruik

Minpunten

• De opvangbak vaker leeg maken